колега провери си главното реле дето се намира точно пред акумулатора може да е клеясало и да не сработва на мен ми го правеше същият проблем!!!!!
Известие
Collapse
No announcement yet.
Ту пали, ту не пали! Свети - CODE
Collapse
X
-
незнам хора тая кола е като жива днеска цял ден я карам напред назад слагам ключа и от раз пали огасва си лампичката CODE и паля спирам я по барчетата после сядам и паля,какво стана незнам(верно че всичко е разглобено и волана отдолу и капака на бушоните).Вчера пак зачистих буксите на графитния пръстен които влизат в имобилаизера и пръсках навсякаде с контактен спреи и по буксите и по имобилаизера, но все пак ще видя и релето което vasilus посочи и там да изчистя (ще видя дали утре ще светва лампата и дали ще има проблеми ).Засега това е пък съм решил да я занеса да я закачат на комютър да видим дали има грешки.
Мерси за съветите колеги маи все пак е имало някакъв ефектLast edited by alexbest; d.m.y г., 17:32.Alfa Romeo 156 1.9 JTD
Comment
-
Първоначално публикувано от k1lcone Покажи съобщениетва грешки не дава
Comment
-
Първоначално публикувано от Stranger65 Покажи съобщениеНямаш нужда от диагностика, а и това реле няма да дава само този проблем, но го почисти, че е важно. Няма лошо
Comment
-
Първоначално публикувано от k1lcone Покажи съобщениекое реле точно. като се почиства трябва ли да се разкачи акумулатора
Comment
-
Колеги може ли и аз да се включа. От 2 месеца съм със 156 2.4 JTD. Имам/х същият проблем. Изчетох всичко тук, Гледах феритния пръстен, свалях черната кутийка + цялото табло с предпазители и ги почиствах, свалих чипа от ключа и го поставих върху пръстена всичко това не даде никакъв ефект.
Накрая прибегнах до ключар. Срещу не висока сума той, свали тази черна кутийка на имобилайзера вързя я към компютър и след 5 минути ми каза, че съм готов. Скоро обаче ходих на планина, където беше студено, валеше. На следващата сутрин след пристигането ми имах същият проблем. Четох, че релетата на горивната помпа и тези на компютъра биха могли да правят проблем. Свалих ги едно по едно и ги почистих, бяха доста клеясали. От тогава (вече 2 седмици) ми е пресвяткала лампата само една сутрин при 0 градуса (незнам какво му става, че все на студено святка) но от второто завъртане запали. На някой модели, тези им релета са в двигателния отсег, на други, пишеше при компютъра (под жабката) до там не съм стигнал, но мисля че от дъждовете релетата се навлажняват в двигателния отсег и не правят добър контакт. Може и да бъркам, но засега при мен това помогнаsigpic
166 2.4 JTD 20V 175hp. - от 2016
ex. 156 2.4 JTD - от 2009 до 2016
ex. 145 1.6 TS - от 2006 до 2015 | ex. Alfetta 2.0 - от 1992 до 2007
Comment
-
След цяла седмица ровене и чистене и ходене по мъките накрая останах без имобилаизер.Ходих на компютър и ми изчистиха грешките от компютъра и имобилаизера но човека каза че щом един път е станало така не е гаранция че след 1 месец или след 1 година няма пак да стане(това било заложено в имобилаизера тои си имал някакви часове живот) и ми я върна без да ми вземи пари.На следващия ден естествено пак се повтори същия проблем но поне палеше от време на време и я занесох пак и човека днеска ми се обади и ми каза "ела си вземи колата готова е".Отивам и му викам как я оправи и тои ми вика вече нямаш имобилаизер и ти гарантирам че повече няма да имаш проблеми(срещу 80 лв пак тънко ми се стори).И верно сега е добре (ще видим до кога) прибирам се и ми беше интерестно дали е махнал имобилаизера и като залегнах под таблото и видях че кутииката е там но вече двата кабела които идват от феритния пръстен и от инсталацията имат някакви баипаси с други кабели които минават през пробитатакотиика на имобилаизера и заминават в инсталацията,и буксите на феритния пръстен и другата от инсталацията изобщо не влизат в котииката.
Емо това е да видим сега как ще я караме така и колко ще издържи и какво ще е следващото
Мерси отново на всички за съвтите отначало.
и до нови срещиAlfa Romeo 156 1.9 JTD
Comment
Comment